УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

ВСЕУКРАИНСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СЕМИНАР ИНСТИТУТА "ТКУМА" ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

ЕЖЕГОДНАЯ НАУЧНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ НЕМЕЦКО-УКРАИНСКОЙ ИСТОРИЧЕСКОЙ КОМИССИИ

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

«МАРАФОНЫ ПАМЯТИ» ПО ИСТОРИИ ХОЛКОСТА ДЛЯ МОЛОДЁЖИ

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

МЕЖДУНАРОДНЫЙ КОНКУРС ТВОРЧЕСКИХ РАБОТ ШКОЛЬНИКОВ, СТУДЕНТОВ, АСПИРАНТОВ И УЧИТЕЛЕЙ «УРОКИ ВОЙНЫ И ХОЛОКОСТА – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТИ»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

МЕЖДУНАРОДНЫЙ МЕЖРИЛИГИОЗНЫЙ МОЛОДЁЖНЫЙ СЕМИНАР «КОВЧЕГ» 

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СЕМИНАР ДЛЯ УКРАИНСКИХ УЧИТЕЛЕЙ В ЯД ВАШЕМ (ИЕРУСАЛИМ, ИЗРАИЛЬ)

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

УКРАИНСКИЙ ИНСТИТУТ ИЗУЧЕНИЯ ХОЛОКОСТА «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦИЯ ИЗДАНИЙ ИНТСТИТУТА «ТКУМА» СВМЕСТНО С МИНИСТЕРСТВОМ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ УКРАИНЫ

 

19–20 травня 2015 року співробітники Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» та Музею «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні» у співробітництві з Житомирським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти та Житомирським державнимуніверситетом іменіІванаФранка провели Всеукраїнський семінар для вчителів історії та методистів «Інноваційні технології в шкільній історичній освіті». Учасниками заходу стали майже півсотні вчених, методистів, директорів шкіл та вчителів з різних областей України.

 

У перший день роботи семінару присутні мали змогу послухати доповіді проф. Костянтина Баханова стосовно технологічного підходу до сучасної шкільної історичної освіти та проф. Ігоря Смагіна щодо інноваційного аспекту сучасних українських підручників з історії. Керівник освітніх програм Інституту «Ткума» Ірина Піскарьова розповіла про питання актуальності історичного матеріалу в сучасних підручниках історії. Олег Рудий, вчитель із Хмельницького, презентував учасникам досвід використання мультимедійних посібників на уроках історії. Науковий співробітник «Музею Михайла Мармера» Мар’яна Шпак висловилася з приводу проблем поглиблення інтересу учнів до історичних знань через використання музейних експозицій. Кіровоградський педагог Олександра Бикова розповіла про власні методи роботи з візуальними джерелами. Професор Житомирського університету проф. Вікторія Венгерська презентувала проект, який розробляє лабораторія візуальної антропології кафедри історії України «Штетли Правобережної України: світ, який зник». Доцент цієї ж наукової установи Наталія Рудницька висловилася з приводу питань дослідження Голокосту на Житомирщині учнівською та студентською молоддю. Науковці зазначили, що їх університет планує поглиблювати дослідження єврейської проблематики та ширше залучати до цього студентську молодь. Відразу зазначимо, що обіцянки у житомирян не розходяться з ділом: з нового навчального року на історичному факультеті запроваджено спецкурс «Історія євреїв України». Інститут «Ткума», в свою чергу, підтримав це починання, передавши Житомирському університету велику кількість наукової літератури з єврейської історії.

20 травня у рамках роботи семінару відбувся круглий стіл «Сучасні мультимедійні технології та педагогічні методики у викладанні історії Другої світової війни», під час якого учасники змогли представити власний досвід та висловитися щодо актуальних проблем викладання цієї теми у школах.

Паралельно з роботою семінару 20 травня співробітники Інституту «Ткума» Євгенія Саломаха та Денис Шаталов організували мобільні освітні виставки для учнів 9–11 класів гімназії № 23 та ліцею № 25 м. Житомир. Школярам розповіли про дві трагедії ХХ сторіччя – Голокост та геноцид вірмен. Денис Шаталов зазначив: «Сподіваюся, після моїх оповідань школярі хоч трошки замислилися про те, якою ціною людство розплачується за невміння толерантно ставитися до Інших».