- Деталі
20 грудня відбувся першй вебінар для учнів та студентів у рамках проєкту «КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА ЯК ОСНОВА УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ПРОТИСТОЯННЯ РОСІЙСЬКІЙ АГРЕСІЇ». Заняття для різних категорій слухачів протягом 20-23 грудня проводитимуть відомі вчені, талановиті вчителі, і наші Герої – офіцери Збройних Сил України.
У рамках першого вебінару відбулись такі виступи:
Детальніше: Вебінар для учнів та студентів з культурно-історичної спадщини
- Деталі
12 жовтня Інститут «Ткума» та УОВЦ «Оріон» у рамках «історичних вебінарів» започаткували цикл відкритих онлайн-уроків – для школярів та усіх, кому цікаво вчитися. Перше таке заняття з історії Великої Британії для учнів 8 класу Наукового ліцею міжнародних відносин УМСФ м. Дніпро провела Наталя Власова, учитель-методист, призерка Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2016» в номінації «Історія», директорка в.с.п. «Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів» Університету митної справи та фінансів, переможниця Національної премії Global Teacher Prize Ukraine – 2021 у номінації «Вчитель-новатор».
- Деталі
07 червня відбулось освітнє онлайн-заняття для учнів з НВК № 131 м. Дніпро з історії Голокосту. Інтерактивний урок для старшокласників проводив д-р Ігор Щупак на запрошення вчителя історії Юлії Джури.
- Деталі
Інститут «Ткума» і УОВЦ «Оріон» продовжують проведення онлайн-занять для учнів, студентів і вчителів. Так, 22 травня на запрошення вчителя-методиста Руслани Гарат відбувся інтерактивний семінар для студентів Коломийського економіко-правового фахового коледжу Київського державного торговельно-економічного університету. Заняття проводив д-р Ігор Щупак.
- Деталі
05–06 лютого на базі Дніпровської академії неперервної освіти відбувся фінал другого (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів Дніпровського відділення Малої академії наук України за дисципліною «Історія». Від Інституту «Ткума» в журі конкурсу МАН був присутній д-р Ігор Щупак (секція «Всесвітня історія»). За умов карантину учасники конкурсу оголошували результати своєї дослідницької діяльності онлайн, члени журі працювали в аудиторіях.