- Деталі
22 грудня відбувся вебінар для представників національно-культурних товариств, організований у рамках просвітницького циклу заходів з історико-культурної спадщини та національної ідентичності українців.
Для учасників вебінару було проведено такі виступи-лекції:
- Деталі
20 грудня відбувся другий вебінар «Культурно-історична спадщина як основа української національної ідентичності в умовах протистояння російській агресії» для вчителів та викладачів. У рамкх освітнього онлайн-заходу відбулись такі лекції:
- «Коріння української політичної традиції: надбання Речі Посполитої» (проф. Наталія Старченко, Національна академія наук України, м. Київ);
- «Формування національних бойових традицій в умовах російсько-української війни, на прикладі військових частин ОК «Схід»» (Василь Павлов, Міністерство оборони України, м. Київ);
- «Формування психології козаків як «людей війни і Кордону»» (д-р Олег Репан, доцент ДНУ, капітан ЗСУ, м. Дніпро).
Модераторував роботу д-р Ігор Щупак.
Переглянути запис трансляції можна за посиланням.
http://www.tkuma.dp.ua/ua/obrazovanie/proekti-dlya-uchiteley?start=25#sigProId5d1b816054
Промо-ролік вебінару:
- Деталі
12-13 грудня в Ужгороді проходив Всеукраїнський науково-практичний семінар «Оновлені програми з історії України: як викладати в умовах російсько-української війни», організований Міністерством освіти і науки України спільно з Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Учасниками заходу стали вчителі історії та методисти зі всієї України.
- Деталі
10 листопада відбувся онлайн-семінар для вчителів історії та методистів Дніпропетровщини, організований Інститутом «Ткума» спільно з Дніпровською академією неперервної освіти. Тема освітнього заходу – «Нові виклики, нові програми і підручники з історії за умов російсько-української війни».
- Деталі
27 вересня відбувся онлайн-семінар для вчителів історії та методистів Харківської області, організований Харківською академією неперервної освіти. Виступити перед вчителями із доповіддю було запрошено д-ра Ігоря Щупака.
Під час діалогу вчителі історії були залучені до обговорення нових навчальних програм та низки важливих питань, зокрема: